Oldalak

2011. november 8., kedd

177) Hurrá! Vesztettem! A munkám eredménye: semmi...

 ...történt az, hogy a konyhában sertepertéltem...
...mint máskor...
...többfélét főztem.
...volt ami már a kész állapot felé közeledett, volt amihez akkor fogtam hozzá...

...kibontottam, apró darabokra vágtam, megmostam..., s a nem használható részeket még a főzés előtt Picur kutyánknak és Marci, Tóbiás és Kormos cicáinknak szántam...
...minden úgy történt, ahogy máskor, ahogy kellett...
...
...s egy egyszerű kézmozdulattal kilódítottam az etető helyre, az edényükbe...
...
...majd visszamentem a konyhába, hogy elkezdjem a főzést...
...
...s akkor szembesültem a dologgal...
...
... a kibontott, apró darabokra vágott, megmosott, tiszta, főzésre szánt csirkehússal tettem mindezt, nem pedig a kidobni valóval...

...a kb. egy kilogrammnyi csirkehússal!
Hurrá! Vesztettem!

Csirkehús ide, vagy oda, megették az állataink, úgy nyersen, feldarabolva, megmosva, főzésre előkészítve...

Hiába!

"Egy koszton vagyunk az állatainkal!" szoktuk mondani a férjemmel.

...no de ennyire, hogy még meg sem főztem????? 

(:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése